Przejdź do treści
SEOforge
O naszej pracy

Nasze usługi


Zbadamy i wzmocnimy potencjał Twojego biznesu w internecie.

Wykonujemy naszą pracę z pasją i pełnym zaangażowaniem szukając unikatowych i niestandardowych rozwiazań. SEO to proces wymagający cierpliwości i nieustannej pacy, natychmiastowego reagowania na problemy i wszelkie zmiany. Nie ma skrótów i magicznych trików dlatego też SEO wymaga przemyślanej strategi i planowania.

Koszt (cena) za wykonanie usługu jest uzależniona od rodzaju i zakresu zlecenia, typu i wielkości serwisu, branży i jej konkurencyjności oraz indywidualnych potrzeb klienta.

Ocenę podstawową i konsultację wstępną wykonujemy bezpłatnie

01. Jak pracujemy

Każdego klienta traktujemy indywidualnie, cierpliwie słuchamy, aby projekty „szyć na miarę”, w pełni angażujemy się w projekt, czyli nic na skróty i w zgodzie z dobrymi praktykami. Wyznajemy zasadę „dobrze za pierwszym razem”, dlatego każdorazowo pracujemy etapami, jak poniżej:

Etap organizacyjny:

> Konsultacja
Podczas konsultacji poznajemy Twoje oczekiwania i potrzeby związane ze stroną internetową oraz biznesem. Wyjaśniamy czym jest optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek (SEO) i dlaczego jest to tak ważne. Wspólnie ustalamy, jak zbudować skuteczną strategię SEO dla Twojego serwisu.
> Wstępny plan działań i ustalenie zakresu zlecenia
Na podstawie informacji zebranych podczas konsultacji, przygotowujemy wstępny plan niezbędnych działań. Omawiamy razem ten plan i ustalamy zakres prac, które bedziemy realizować.

Etap techniczny (realizacja zadań wg zlecenia):

> Audyt SEO
Przeprowadzamy kompleksową analizę techniczną Twojej strony, jej struktury oraz identyfikujemy błędy i źródła złego funkcjonowania lub słabej widoczności w wyszukiwarkach.
> Optymalizacja techniczna stron pod kątem wyszukiwarek
Na podstawie wyników audytu, podejmujemy działania mające na celu wyeliminowanie zidentyfikowanych problemów technicznych. Edytujemy stronę, poprawiając jej wydajność, responsywność, dostępność i inne kluczowe czynniki wpływające na pozycjonowanie.
> Pozycjonowanie stron
Opracowujemy optymalną strategię pozycjonowania, obejmującą dobór słów kluczowych, budowanie wartościowych linków zewnętrznych oraz edycję treści na stronie w celu zwiększenia jej widoczności w wynikach wyszukiwania.

Serwis SEO:

> Utrzymywanie sprawności strony (usługa jednorazowa lub abonamentowa)
Oferujemy usługę stałego monitorowania i utrzymywania Twojej strony w optymalnej kondycji pod kątem wyszukiwarek. Proaktywnie reagujemy na zmiany w algorytmach Google, wprowadzając niezbędne modyfikacje.
> Okresowy raport o stanie strony, analiza tematyczna
Dla stron, które poddaliśmy kompleksowej optymalizacji, przygotowujemy regularne raporty prezentujące aktualny stan strony oraz efekty naszych działań SEO.


02. Audyty SEO

Audyt SEO czyli specjalistyczne badanie i analizowanie strony pozwala:
> ocenić kondycję techniczną strony, jej responsywność, tempo ładowania,
> sprawdzić, jak strona wypada na tle konkurencji, jaką pozycję zajmuje w rankingach wyszukiwarek,
> zidentyfikować błędy w strukturze/budowie strony
> przeanalizować content (treści strony) od strony użytkownika jaki i algorytmów wyszukiwarek,
> zweryfikować wartość słów kluczowych i linkowań,
> sprawdzić sprawność strony i jej wyniki po wykonanej optymalizacji,
> kontrolować na bieżąco funkcjonowanie strony.
Wykonujemy audyty wszystkich stron/witryn internetowych w tym z obszaru e-commerce, usług, szkoleń, doradztwa czy działań społecznych.

Proponujemy:
> Audyt diagnostyczny - audyt kompleksowy, którego wyniki pokażą pełną ocenę techniczną strony i jej contentu (treści). Raport zawiera analizę wyników wraz z zaleceniami sposobów ich naprawy. Diagnostyka jest pierwszy krokiem do poprawy jakości strony, jej wyniki stanowią podstawę do opracowania strategi, zakresu i planu optymalizacji strony.
> Audyt pooptymalizacyjny – audyt końcowy po zakończeniu zleconych działań naprawczych / optymalizacyjnych. W jego analizie pokazujemy efekty naszych działań i ich wpływ na stan techniczny strony, pozycję w wyszukiwarce i wyniki wyszukiwania.
> Audyty kontrolne (okresowe) – sprawdzenia strony po 30 – 90 dniach od optymalizacji pozwalające na bieżąco oceniać kondycję strony, reagować na problemy i długoterminowo podtrzymywać sprawność strony.
> Audyty rzeczowe – audyt o ograniczonym zakresie dot. wybranego elementu budowy / funkcji strony. Raport zawiera analizę wyników i ich wpływu na kompleksowe działanie i wyniki strony.

Potrzebujesz wstępnego Audytu? Zgłoś się a odpowiemy na podstawowe pytania w bezpłatnej konsultacji


03. Optymalizacja SEO

Strona internetowa powinna być nowoczesna, sprawna i efektywna, czyli funkcjonująca w sposób optymalny. Optymalizacja parametrów strony to ciągły proces wymagający regularnego monitorowania i dostosowywania strony do zmieniających się algorytmów oraz preferencji użytkowników. To długoterminowa inwestycja w widoczność strony i markę firmy.

Optymalizacja techniczna pozwoli:
> uwolnić serwis od błędów i „historycznych naleciałości”,
> poprawić odbiór serwisu przez odwiedzających,
> zwiększyć ruch organiczny i przyciągnąć klientów,
> przyspieszyć indeksowanie,
> podnieść pozycję serwisu w wyszukiwarkach,
> usystematyzować mapę strony
> uporządkować przekierowania
> zadbać o responsywność strony
> poprawić szybkość działania strony


04. Optymalizacja treści (content plan)

Optymalizacja treści polega na dostosowaniu wszystkich tekstów umieszczonych na stronie tak aby były unikalne, niepowtarzalne, czytelne, odzwierciedlające tematykę strony i zawierające słowa (frazy) kluczowe, w oparciu o które będziemy pozycjonować stronę.

W ramach optymalizacji contentu (treści) wykonujemy:
> analizę i dobór słów kluczowych,
> eliminujemy zduplikowane treści i podstrony słabej jakości,
> optymalizujemy metadane (metatagi, metaopisy, metatytuły),
> porządkujemy nagłówki,
> optymalizujemy obrazy/grafiki i opisy ALT.


05. Optymalizacja struktury stron

Optymalizacja struktury linków to proces polegający na zamieszczaniu w strukturze witryny linkowań (hiperłączy), czyli odnośników do poszczególnych podstron naszej witryny, tak aby użytkownicy oraz algorytmy Google mogły swobodnie się po niej poruszać. Przemyślane i dobrze skonstruowane linkowania kierują uwagę robotów wyszukiwarek na najważniejsze treści na stronie.

W zakresie optymalizacji zajmjemy się;
> analizą linków wewnętrznych,
> strategią linkowań wewnętrznych,
> tworzeniem linkowań wewnętrznych (pomiędzy stronami tego samego serwisu),
> tworzeniem linkowań między serwisami tego samego właściciela,
> nadzorem nad linkami zewnętrznymi - eliminowaniem szkodliwych linków zewnętrznych, w tym zgodnie z procedurami Google obowiązkowym zgłaszaniem do Google listy zidentyfikowanych szkodliwych linków.


06. Pozycjonowanie wizytówek Google

Wizytówka Google to narzędzie internetowe, umożliwiające właścicielom firm prezentację ich działalności w usługach Google - w tym w wyszukiwarce i na mapach. Pozwala zwiększyć widoczność biznesu w internecie i ułatwia potencjalnym klientom zdobycia niezbędnych informacji o firmie. Wizytówka Google jest narzędziem marketingowym wspierającym promocję firmy i budowanie jej marki, oferuje szerokie możliwości personalizacji, aktualizacji danych i zbierania opinii. Wsród użytkowników internetu jest grupa osób, która szuka i weryfikuje fimry właśnie po ich wizytówkach.

Google preferuje wizytówki zawierające szczegółowe i precyzyjne informacje, a klienci darzą większym zaufaniem firmy, których wizytówki przyciągają uwagę i odpowiadają na wpisane w wyszukiwarkach zapytania, dlatego w celu jak najwyższego wypozycjonowania wizytówki wykorzystujemy:
> dane firmy, lokalizację, adres,
> informacje o profilu firmy, ofercie i warunkach skorzystania z niej,
> dane o standardowych godzinach funkcjonowania oraz w dniach świątecznych bądź wydarzeniach specjalnych ,
> dane kontaktowe – nr telefonów, e-mail,
> ciekawe zdjęcia,
> słowa kluczowe odzwierciedlające profil, ofertę i zasięg firmy.

Zapraszmy do kontaktu i skorzystania z naszej oferty. Pomożemy zbudować wartościową pozycję Twojego biznesu w internecie.