Nasze usługi
Zbadamy i wzmocnimy potencjał Twojego biznesu w internecie.
Wykonujemy naszą pracę z pasją i pełnym zaangażowaniem szukając unikatowych i niestandardowych rozwiazań. SEO to proces wymagający cierpliwości i nieustannej pacy, natychmiastowego reagowania na problemy i wszelkie zmiany. Nie ma skrótów i magicznych trików dlatego też SEO wymaga przemyślanej strategi i planowania.
Koszt (cena) za wykonanie usługu jest uzależniona od rodzaju i zakresu zlecenia, typu i wielkości serwisu, branży i jej konkurencyjności oraz indywidualnych potrzeb klienta.
Ocenę podstawową i konsultację wstępną wykonujemy bezpłatnie
01. Jak pracujemy
Każdego klienta traktujemy indywidualnie, cierpliwie słuchamy, aby projekty „szyć na miarę”, w pełni angażujemy się w projekt, czyli nic na skróty i w zgodzie z dobrymi praktykami. Wyznajemy zasadę „dobrze za pierwszym razem”, dlatego każdorazowo pracujemy etapami, jak poniżej:
Etap organizacyjny:
> Konsultacja
Podczas konsultacji poznajemy Twoje oczekiwania i potrzeby związane ze stroną internetową oraz biznesem. Wyjaśniamy czym jest optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek (SEO) i dlaczego jest to tak ważne. Wspólnie ustalamy, jak zbudować skuteczną strategię SEO dla Twojego serwisu.
> Wstępny plan działań i ustalenie zakresu zlecenia
Na
podstawie informacji zebranych podczas konsultacji, przygotowujemy wstępny plan niezbędnych działań.
Omawiamy razem ten plan i ustalamy zakres prac, które bedziemy realizować.
Etap techniczny (realizacja zadań wg zlecenia):
> Audyt SEO
Przeprowadzamy kompleksową analizę techniczną Twojej strony, jej
struktury oraz identyfikujemy błędy i źródła złego funkcjonowania lub słabej widoczności w
wyszukiwarkach.
> Optymalizacja techniczna stron pod kątem wyszukiwarek
Na
podstawie wyników audytu, podejmujemy działania mające na celu wyeliminowanie zidentyfikowanych
problemów technicznych. Edytujemy stronę, poprawiając jej wydajność, responsywność, dostępność i inne
kluczowe czynniki wpływające na pozycjonowanie.
> Pozycjonowanie stron
Opracowujemy optymalną strategię pozycjonowania, obejmującą dobór słów kluczowych, budowanie
wartościowych linków zewnętrznych oraz edycję treści na stronie w celu zwiększenia jej widoczności w
wynikach wyszukiwania.
Serwis SEO:
> Utrzymywanie sprawności strony (usługa jednorazowa lub abonamentowa)
Oferujemy
usługę stałego monitorowania i utrzymywania Twojej strony w optymalnej kondycji pod kątem wyszukiwarek.
Proaktywnie reagujemy na zmiany w algorytmach Google, wprowadzając niezbędne modyfikacje.
>
Okresowy raport o stanie strony, analiza tematyczna
Dla stron, które poddaliśmy
kompleksowej optymalizacji, przygotowujemy regularne raporty prezentujące aktualny stan strony oraz
efekty naszych działań SEO.
02. Audyty SEO
Audyt SEO czyli specjalistyczne badanie i analizowanie strony pozwala:
> ocenić
kondycję techniczną strony, jej responsywność, tempo ładowania,
> sprawdzić, jak strona wypada na
tle konkurencji, jaką pozycję zajmuje w rankingach wyszukiwarek,
> zidentyfikować błędy w
strukturze/budowie strony
> przeanalizować content (treści strony) od strony użytkownika jaki i
algorytmów wyszukiwarek,
> zweryfikować wartość słów kluczowych i linkowań,
> sprawdzić
sprawność strony i jej wyniki po wykonanej optymalizacji,
> kontrolować na bieżąco funkcjonowanie
strony.
Wykonujemy audyty wszystkich stron/witryn internetowych w tym z obszaru e-commerce, usług,
szkoleń, doradztwa czy działań społecznych.
Proponujemy:
> Audyt
diagnostyczny - audyt kompleksowy, którego wyniki pokażą pełną ocenę techniczną strony i
jej contentu (treści). Raport zawiera analizę wyników wraz z zaleceniami sposobów ich naprawy.
Diagnostyka jest pierwszy krokiem do poprawy jakości strony, jej wyniki stanowią podstawę do opracowania
strategi, zakresu i planu optymalizacji strony.
> Audyt pooptymalizacyjny – audyt
końcowy po zakończeniu zleconych działań naprawczych / optymalizacyjnych. W jego analizie pokazujemy
efekty naszych działań i ich wpływ na stan techniczny strony, pozycję w wyszukiwarce i wyniki
wyszukiwania.
> Audyty kontrolne (okresowe) – sprawdzenia strony po 30 – 90
dniach od optymalizacji pozwalające na bieżąco oceniać kondycję strony, reagować na problemy i
długoterminowo podtrzymywać sprawność strony.
> Audyty rzeczowe – audyt o
ograniczonym zakresie dot. wybranego elementu budowy / funkcji strony. Raport zawiera analizę wyników i
ich wpływu na kompleksowe działanie i wyniki strony.
Potrzebujesz wstępnego Audytu? Zgłoś się a odpowiemy na podstawowe pytania w bezpłatnej konsultacji
03. Optymalizacja SEO
Strona internetowa powinna być nowoczesna, sprawna i efektywna, czyli funkcjonująca w sposób optymalny.
Optymalizacja parametrów strony to ciągły proces wymagający regularnego monitorowania i dostosowywania
strony do zmieniających się algorytmów oraz preferencji użytkowników. To długoterminowa inwestycja w
widoczność strony i markę firmy.
Optymalizacja techniczna pozwoli:
> uwolnić serwis od błędów i
„historycznych naleciałości”,
> poprawić odbiór serwisu przez odwiedzających,
> zwiększyć
ruch organiczny i przyciągnąć klientów,
> przyspieszyć indeksowanie,
> podnieść pozycję
serwisu w wyszukiwarkach,
> usystematyzować mapę strony
> uporządkować przekierowania
> zadbać o responsywność
strony
> poprawić szybkość działania strony
04. Optymalizacja treści (content plan)
Optymalizacja treści polega na dostosowaniu wszystkich tekstów umieszczonych na stronie tak aby były
unikalne, niepowtarzalne, czytelne, odzwierciedlające tematykę strony i zawierające słowa (frazy)
kluczowe, w oparciu o które będziemy pozycjonować stronę.
W ramach optymalizacji contentu (treści)
wykonujemy:
> analizę i dobór słów kluczowych,
> eliminujemy zduplikowane treści i
podstrony słabej jakości,
> optymalizujemy metadane (metatagi, metaopisy, metatytuły),
>
porządkujemy nagłówki,
> optymalizujemy obrazy/grafiki i opisy ALT.
05. Optymalizacja struktury stron
Optymalizacja struktury linków to proces polegający na zamieszczaniu w strukturze witryny linkowań
(hiperłączy), czyli odnośników do poszczególnych podstron naszej witryny, tak aby użytkownicy oraz
algorytmy Google mogły swobodnie się po niej poruszać. Przemyślane i dobrze skonstruowane linkowania
kierują uwagę robotów wyszukiwarek na najważniejsze treści na stronie.
W zakresie optymalizacji
zajmjemy się;
> analizą linków wewnętrznych,
> strategią
linkowań wewnętrznych,
> tworzeniem linkowań wewnętrznych (pomiędzy
stronami tego samego serwisu),
> tworzeniem linkowań między serwisami tego samego
właściciela,
> nadzorem nad linkami zewnętrznymi - eliminowaniem szkodliwych
linków zewnętrznych, w tym zgodnie z procedurami Google obowiązkowym zgłaszaniem do Google listy
zidentyfikowanych szkodliwych linków.
06. Pozycjonowanie wizytówek Google
Wizytówka Google to narzędzie internetowe, umożliwiające właścicielom firm prezentację ich działalności w
usługach Google - w tym w wyszukiwarce i na mapach. Pozwala zwiększyć widoczność biznesu w internecie i
ułatwia potencjalnym klientom zdobycia niezbędnych informacji o firmie. Wizytówka Google jest
narzędziem marketingowym wspierającym promocję firmy i budowanie jej marki, oferuje szerokie możliwości
personalizacji, aktualizacji danych i zbierania opinii. Wsród użytkowników internetu jest grupa osób, która szuka i weryfikuje fimry właśnie po ich wizytówkach.
Google preferuje wizytówki zawierające
szczegółowe i precyzyjne informacje, a klienci darzą większym zaufaniem firmy, których wizytówki
przyciągają uwagę i odpowiadają na wpisane w wyszukiwarkach zapytania, dlatego w celu jak najwyższego
wypozycjonowania wizytówki wykorzystujemy:
> dane firmy, lokalizację, adres,
> informacje o
profilu firmy, ofercie i warunkach skorzystania z niej,
> dane o standardowych godzinach
funkcjonowania oraz w dniach świątecznych bądź wydarzeniach specjalnych ,
> dane kontaktowe – nr
telefonów, e-mail,
> ciekawe zdjęcia,
> słowa kluczowe odzwierciedlające profil, ofertę i
zasięg firmy.
Zapraszmy do kontaktu i skorzystania z naszej oferty. Pomożemy zbudować wartościową pozycję Twojego biznesu w internecie.